marți, 10 martie 2009

Bilet pe frigider


“Dintr-un motiv sau altul ajung sa tin la tine cand meriti mai putin. Tot din acelasi motiv, sau din altul, incep sa te privesc mai reticent ca inainte. Nu iti voi nega, au fost zile in care albastrul ochilor alora mi-era de ajuns pentru orice. Acum as vrea sa ma intorc la senzatia de fericire pura, nemacinata de ura pe care o resimt, stiind ca esti acolo...vreau sa fiu mereu eu cea care face jocurile. Mi.ai spus ca sunt posesiva. Esti primul om care a rostit aceste cuvinte. Ei bine, da, sunt posesiva, in special atunci cand te tin de mana, la 12 noaptea, pe aleile din parc. Tot astfel sunt cand te caut neincetat printre ganduri, in care, iarta-ma, dar nu esti. Insa insist sa fii. Insist sa te strecori in fiecare particica din viata mea, sa ramai acolo, aproape. Inainte simteam ca totul se va darama. Acum privesc cum totul se darama. Aveai dreptate si cu asta. Eu sunt persoana care, in fata pericolului, se opreste si priveste. Este tot ce fac. Nu stiu sa fug, nu mai stiu sa lupt. Ma uimesc pe zi ce-mi trece. Vreau insa ca finalul meu sa se termine mai repede. Am chef sa incep din nou, cu mine, cu tine, poate in special cu noi. O sa iti spun sa pleci mai intai, dar vei stii ca e doar un mod de a te chema mai aproape. Nu o sa conteze seara si nici soarele. O sa fim noi si acelasi univers prea simplu, ori prea complicat pentru a pricepe.
p.s:
Ploua. La fel ca la tine.

Respectele mele,
Domnisoara care nu a plecat in Anglia. “

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte sugestiv biletul tau(de la o posesiva la alta)

Anonim spunea...

foarte asemanator cu biletul din gandul meu, da
(tot de la o posesiva la alta)
seamana prea mult intre ele gandurile si simtamintele femeilor, cum seamana prea mult lipsa lor din mintea barbatilor.