marți, 9 iunie 2009

Autoportretul M.


“Nu sunt frumoasa, nu am ochii albastrii; nu ies bine in toate pozele, mai bine zis, sunt putine cele in care ies acceptabil. Nu imi plac masinile moderne, ci cele din ’80, nu beau ceai, ci cafea, nu ascult ce se asculta, citesc ocazional dar cu sete, iubesc oamenii ironici si privirile adanci. Am avut o copilarie departe de a fi fericita, nu am avut o mama, si in definitiv, nu i.am simtit lipsa, am dormit candva pe un acoperis, am cunoscut mai multi oameni decat am crezut ca voi stii vreodata, am iubit mai multi ciudati decat o minte omeneasca poate intelege, am desenat si am scris, prost si neinspirat, am tinut un jurnal ce mi.a fost mai degraba prieten, decat caiet. Azi m.am despartit de singura persoana pentru care as fi facut orice, iar primul lucru care.mi vine in cap este acela ca inca as mai face totul, desi nu mai e aici. Ma panichez usor, deseori sunt paranoica. In situatii de criza cand melodii pe care le urasc, dintr.un act de nervozitate maxima. Nu plang imediat dupa o cearta, ci abia dupa cateva zile, cand lucrurile par a se fi linistit. Zambesc cand sunt suparata, nu pentru ca m.ar face sa ma simt bine, ci pentru ca mi.e rusine sa plang. Sunt de departe cea mai complexata fiinta din univers, iar cand vine vorba de ‘carpe diem’ zic pas din start. Am fost odata fericita, la mare. Era mai si nisipul ala mi.a fost patura o noapte , sau o dimineata, nu mai stiu exact. El nu stiu ce mi.a fost. Am avut candva un acoperis cu stele si o scoica intre degete. Inca mai cred ca pot auzi marea daca o apropii, nu de ureche, ci de palma. Am o alunita in mana dreapta, care nu mi.a purtat vreodata noroc, dar a folosit deseori ca semn distinctiv. Plang la filme proaste, rad isteric cand mi se permite. Pot fi suparata un interval nedefinit de timp, dar doar pe oameni la care tin. Ignor orice sursa de zgomot din preajma mea si ocazional fug de cei din jur. Ma plimb singura pe Lipscani, in fiecare miercuri, la pranz, fara vreun motiv anume. Asta sunt eu. Ramai aici , sau mergi mai departe.

Cu drag,
Maria. ”

7 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place cum te autocaracterizezi si cum in cuvinte simple incadrezi defapt esentialul... sincer nici nu stiam ce sa iti scriu cand am dat click pt a comenta... insa stiam ca mi-a placut ce am citit si ca vroiam sa stii si tu asta ... :D ...
Am fost putin impresionata cand am citit unele fraze... si imi pare rau ca sunt fapte adevarate si nu doar cuvinte...
Faptul ca astazi ai pierdut persoana pt care ai fi facut orice ma intristeaza intr-un fel(indiferent in ce fel s-a produs aceasta pierdere) oricum... iti urez multa bafta in continuare ...

Mango spunea...

Ah, inteleg ca si tu erai in momentul portretelor.
Defapt, ceea ce am scris nu vrea sa fie portretul meu, ci al Mariei, o oarecare Maria.
Apreciez insa curajul tau de a scrie despre tine.
:)

Anonim spunea...

... imi cre scuze pt confuzie... se datoreaza faptului ca titlul postarii este "Autoportretul M." ... M. in mintea mea venea de la Mango ... ;)) Oricum frumos ... si multumesc :*

Jack spunea...

Ai fost la un moment dat cititor al blog-ului www.inutilii.blogspot.com . Ne-am mutat. Ne gasesti pe www.inutilii.com acum . Hai si tu, si daca iti place site-ul, da-l mai departe. Iti multumim

[Echipa Inutilii]

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

imi place cum scrii, felicitari

Masaj Erotic Alba Iulia spunea...

un blog ineresant , am citit cateva articole f bune